Followers

Saturday, December 25, 2010

..::ReSuLt::..

ASSALAMUALAIKUM....

kegembiraan dalam kesedihan....
itu jak yang dapat ana katakan untuk result ana kali ini........
result untuk sem 1 di UPSI....

terasa teruk bebeno....
xtau la apa nak jadi kat ana...

nak sedih bende dh berlaku...
tapi 2 la kesedihan yang dapat ditutupi dengan kegembiraan.....
mak ana cakap...
"xpe...dh usahakan.....redha la....ok la 2...nak macam mana lagi....xpe...sem depan buat betul2....jangan nangis....abiz 2 nak berhenti belajar ke...''

2 la yang mak ana cakap kat ana.....
xleh nak buat apa...
time cakap ngn mak 2 memang dh nangis dh pn....

nasib bek la ader mak...
klo x memang ana dh hilang arah dh....
maun terjun dari tingkat 4...

sedih nya la tengok result cam 2....
member2 ana kebanyakan lebih dari 3.5.....
betapa segan nya nak berkawan dengan mereka...
kerdil gila rasanya diri ini....

memang ana dh berputus asa dh....
rasa macam malas nak study dh.....

YA ALLAH
YA TUHANKU
KAU BERILAH KU KEKUATAN UNTUK MENEMPUH HARI YANG MENDATANG
SESUNGGUHNYA ENGKAU SAHAJALAH YANG MENGERTI PERJALANAN HIDUP HAMBA MU INI.......

ASSALAMUALAIKUM.......

2 comments:

  1. shamimm...............................
    same with me !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    uwaaaaaa.....
    mak aku cakap gitu jugak !!!!!!!!!!!!!!!
    uhuhuhu....
    sedey2...
    cakap ngn mak pon dah sedey kan......
    mesti mak kite isau kn kt kite...
    doakan aku sekali mim...
    takpe, kite usaha ag sem depan !
    mak aku kate takpe, byk ag mase kn...
    USAHA ! USAHA !
    AMINN.....
    :)

    ReplyDelete
  2. tapi bile cakap ngn mak 2
    Allah saja lah yang tau,takut nak cakap result....
    luluh kot hati soerang mak dengar pasal result anak2 dye,,,,
    MAK MAAPKAN ABOY MAK!

    ReplyDelete