Followers

Sunday, December 19, 2010

CoReTaN

ASSALAMUALAIKUM...........

kali ini ana nak bercerita sedikita mengenai aktiviti yang ana telah dan akan jalan pada 17 dan 18 DISEMBER 2010 nie......

ana tengah sibuk untuk persiapan KARNIVAL WAJADIRI 1 MALAYSIA kali ke 10 yang akan berlangsung pada 18 DISEMBER 2010 iaitu esok.....
singkatan bagi KARNIVAL WAJADIRI 1 MALAYSIA ini adalah KWD yang telah laris dimulut para2 sekretariat UPSI.....
KWD ini akan bertempat di DEWAN SITC, UPSI, di campus utama UPSI....

hari ini ana sibuk untuk menolong SEKRITARIAT PENGINAPAN
tolong2 agih2kan penginapan untuk para2 peserta dan juga penyokong dari universiti yang telah mendaftarkan diri

lupa nak bagitau
ana adalah SEKRITARIAT PERHUBUNGAN
kerja yang agak susah la jugak
pening kepala ana jadi ajk nie
talipon sana, talipon sini
dah macam ahli perniagaan
asyik berbunyi jer talipon murah ana.....hehehe

gerak kerja untuk ana punya unit nie dh berlangsung 1 bulan sebelum hari kejadiaan
agak pening apabila dh masuk time exam
nak pikir pasal KWD ngn exam lagi
tak tau la apa nak jadi....

ok la ana mau cerita pasal 17 DISEMBER 2010 ea....
tarikh nie sangat memenatkan bagi ana....
maner x nyer....kene berulang alik dalam hujan dari kampus ke kolej kediaman....
pengsan ana dibuatnya
memang demam teruk la ana pada malam 2....
sebelah paginya pula ana sibuk menolong SEKRITARIAT PENGINAPAN.....
sampai la solat jumaat.....
lepas jumaat terus sibuk dengan penginapan
xsempat nk tido dan makan lak 2
petang 2 ana bersibuk dengan penginapan....
malam 2 ada ada reherseal lak
tapi ana x p pn
sebab penginapan sahaja dh sampai jam 2 pagi.....
cam ner nk p???
hehehe
lepas setel bahagian penginapan 2
ana kluar p makan bersama kluarga jmk ngn rexco
makan kat perahu pecah
mahal pn gak
dh la sikit.....hehehe
jahat mulut ana
klo dh nama lapar,xde dah perasaan dh bab sedap tau x nie....
men bedal jer...
asalkan tank full
hehehe
balik jer perut ana
terpaksala menahan sampai ker pagai

pada 18 DISEMBER 2010 lak
ana bangun lambat....
PERH!!!!!!!!!!!
gumbra jangan cakap la
dengan subuh nya ke mana,...
nth paper la hidup ana nie...
serabut!
lepas jer lepak kat dewan....ana terus balik ker kolej
xlarat sesangt
tido la aper lagi....
xtiviti yang paling menarik  untuk dilakukan....hehe
jam 4.30 ana dh turun dh
turun ker foyer blok
untuk 'check out' penginapan...

memang penat la....
berlarutan hingga 20 hari bulan kot untuk menyelesaikan masalah penginapan nie
nak kene setelkan banyak bende

sabar jer la.....

xper2.....yang penting ana enjoy ngan akak2 ngn abg2 yang bekerja sama ngn ana....
baru nak bermesra ngn abang2 nie dh xdapat
banyak yang nak kluar praktikal nie.....
gerenti ada masa lagi untuk bertemu.....

2 jer la....
ana nak tutup cerita la...

ana pn xtau apa yang ana celoteh nie
cam x teratur kot......
sebab ana memang xtau nak bercerita mengikut aturan nie
hehehe

ape2 hal pn
ana ingin mengucapkan terima kasih kepada AHLI2 SILAT CEKAK MALAYSIA UPSI yang dh tamat

ASSALAMUALIKUM>>>>>

4 comments:

  1. wa'alaikumussalam..
    ouh gitu upenyer...
    aku pon pening, ape la yg ko ulang alik nih...
    ko ni pon, da tau kn tak sempat mkn minum.
    ade kawan kan?
    mintak ler tolong dlu..
    blikn mknn ker..
    tak sempat bli kn.
    da de depan mate nti, kn senang, mkn jer.
    ni tak, smpi ler tak mkn.,..
    keje, keje jugak. mkn uh igt ler...
    kwn2 rmi kn kt cni...

    ReplyDelete
  2. hahaa..
    tak marah..
    nassehat tuh...sebgai kwn , tau !
    ko kn kwn aku. yg suke bg semangat. hahaha

    ReplyDelete