Powered By Blogger

Followers

Friday, July 15, 2011

hati yang senang dibolak balikkan

ya Allah ya Tuhan ku
hanya kepada-Mu yang mampu untuk ku memohon segalanya
hanya kepada-Mu mampu ku mengadu segala apa yang telah berlaku
kerana Engkau Maha segala2nya
hanya Engkau sahaja pendengar masalah yang terbaik untuk setiap umat

aku sedar bahawa aku hanya menumpang 
aku sedar bahawa aku tidak layak bersama dia dan mereka
Engkau berikanlah ku kekuatan

aku saat merindukan masa itu
andai dapat ku pergi semula ke masa itu 
akan ku gunakan sepenuh masa untuk bersamanya
walaupun dalam susah

tapi sekarang hanya mampu bersendirian

hanya Engkau penemanku dan hanya Engkau sahaja yang memahami hambu ini 
ya Allah...
aku bersyukur kerana masih dapat merasakan dia di sisi...

mengharapkan kesedaran itu timbul untuk bersama semula

No comments:

Post a Comment