Followers

Saturday, September 17, 2011

hanya Allah saja yang mengetahui hati ini
sangat la serabut kepala ana malam ini memikirkan tentang perkara itu

mana ana nak cekau lagi.
disemaknya seperti sudah dipotong untuk yuran pembayaran
apabila mau add x dapat sebab ader tunggakan

sewaktu penerimaa wang tersebut ana ada buat pengiraan
dan pengiraan itu merupakan duit untuk yuran sem ini

tetapi
apabila ana nk add subjek katanya ada tertunggak

pening
duit yang mereka potong 2 untuk apa sebenarnya.

sekarang pening nak mencari sumber
xmahu berbicara dengan parent
tak mahu untuk menyusahkan mereka
cukuplah dengan kehidupan selama 19 tahun amat menyusahkan mereka

sangat2 tertekan

bantai busuk menjadi peneman airmata
aduh

sangat2 la blur dan pening sekarang nie
bukan sedikit
tapi banyak lak 2
Allahuakbar


3 comments:

  1. Ramai yg mcm tu..aku pun..igtkan dah potong Yuran..try cek ngan bendahari U..

    ReplyDelete
  2. pegi bendahari la....
    jgn tension2..
    xde nye kena byr balik..

    ReplyDelete