Powered By Blogger

Followers

Thursday, September 3, 2015

1st Marathon!!!

Assalamualaikum

Kali ini saya nak menceritakan 
Hoi! Skema!!!

hehehe

Ok, kali ni bab benda yang aku baru join...

MARATHON!!!!

Aku dah jatuh hati dah dalam bidang ni...
Serious, seronok wei...
SANGAT!!!

Ini semua sebab ada sorang 2 la...
Kalau dia tak approach aku, memang aku sekadar like je lah page...

Ok, event pertama aku kat

KUCHING...!!!
Dan sebab marathon ini lah aku dah menjejakkan diri aku di Kuching...
TQ Awak... 
Muah sikit... hehehe

Ok ini Route yang saya ambik untuk kali ini...
10 km je... Sebagai permulaan...
Ok dah review kan dia punya route...
So far bagi aku ok la...
Sebab bukit tak de sangat...
Kira boleh la...
Sebenarnya tak penat mana kalau aku mula awal untuk training...
tapi yang ini pun tak penat sangat pun...

Cuma!!

Timing aku je lambat...

Ok ini aku nye timing

Ok, Korang tengok... Betapa teruknya masa aku... 144/8++....
Fuh, nasib la tak sampai 200... hehehe
Habis, aku terus rehat...

Berhadapan dengan Plaza Merdeka kat Kuching
Ok la Plaza Merdeka ni...
Baru lagi kan... 
Kira ok lah...

Sementara aku menunggu dia habis buat 42km
Aku lepak je la kat finishing line...

Tak sampai sejam pun aku tunggu
Dan dia habis...

Akhir,
Bergambar....
Owh ya

Betapa buruknya aku berlari waktu ini...
Kena perbaiki performance ni...
Jumpa camera je, aku wajib membuat muka paling cute dan comel... hahahaha

Medal untuk 10/5km dan medal untuk 42.195km...
Jeles yang sebelah lagi cantik
Gambar terakhir...
Kami selepas habis berlari..
Sebelah aku ni champion... Best dapat kenal dengan dia....
Ok next event aku adalah

https://mro.myraceonline.com/mwr15/Registrations

Tapi dah tutup dah penyertaan dia...

Ok see u next event ye... kih3

No comments:

Post a Comment