Followers

Wednesday, March 30, 2011

..SaJe JeR...

Assalamualaikum...

agak lama ana x update ana punye blog nie kan...
sebab dh x der idea nak tulis ape...

tapi sekarnag kembali menaip la kot...tapi x la selalu...klo2 ader bende nak taip je ana akan taip...kih3

ana telah melepasi satu perkara yang agak sukar dalam hidup ana agaknye la...kih3
sanggup ana ber'gaduh' ngn mak ana untuk memilih yg mana perlu ana pergi..
terukkan...kah3
xder bla kot..pasal 2 pn nak bergaduh...

padahal leh buat sendiri keputusan 2...
yela takut kan klo ape2 terjadi kang disalahkan pula...
last2 tnye la parent,...
kih3

alang 2 ana telah pilih dua2 sekali...
hambik ko..senang sikit cite...

JMK dengan BOLA TAMPAR sekali gus ana pilih

tapi ana takut gak kat ader abg kesayangan ana sorang nie...
marah ana pilih dua2
t kang susah...
kih3
tapi atas kedegilan ana...hambik la dua2...pas 2 pening pale ana jugak yang pening
kih3

2 je la kot untuk malam buta yg sejuk diiringi ngn dengkuran abg kesayangan ku ini...
kah3

k...
wassalam...

2 comments:

  1. skadar men b.tmpr tu , ok kot...
    tpi lu dpt wat 2-2 skali, akak tabikla ngn shamim...

    btw, pilihan d tgn kamu, n kamu perlu 'BERTANGGUNGJAWAB' ngn plihan kamu nti...

    >jgn degil sgt, cian abg kamu itu =)

    ReplyDelete